תיקון דלתות זכוכית | 100% אחריות | חי מנעולים: 054-355-8887
 
דף הבית >> שירות לדלתות זכוכית >> תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

חייגו:054-355-8887 

 

ההתמחות של חי מנעולים בדלת זכוכית:

החלפת מנעול לדלת זכוכית
כיוון דלתות זכוכית, הגבהת דלת זכוכית לאחר שקיעה או לפני הדבקת ריצוף
החלפת משאבה ריצפתית - מחזיר דלת רצפתי לדלת זכוכית
החלפת אביזרים, מנגנון נעילה, אביזר עליון ותחתון כולל צירים
התקנת מנעול חשמלי לדלת זכוכית

התקנת נעילה בדלת זכוכית- גם בדלתות ללא פינוי (הכנה למנעול)
עבודות מיוחדות בדלת זכוכית כגון: תיקון שבר עליון בתקרת גבס, התקנת מנעול במקלחון ועוד


חי מנעולים מספק שירותי תיקון דלתות זכוכית לעסקים בדלתות כניסה לבניין למשרדים ולחנויות. מנעולן מומחה בהחלפת מחזיר דלת רצפתי או החלפת מחזיר דלת עילי לדלתות זכוכית מכל הסוגים, חלק מהאנשים מכנים זאת החלפת משאבה רצפתית.

במידה והדלת זכוכית שלכם ללא מסגרת אלומיניום סביר להניח שיש לכם בדלת מחזיר דלת רצפתי. כאשר הדלת נטרקת בחוזקה יש להזמין מנעולן המתמחה בתיקון דלתות זכוכית שיבדוק רמת לחצים במשאבה הרצפתית במידה והשמן של מחזיר הדלת פורץ החוצה יש להחליף את המשאבה הרצפתית מיד מכיוון שדחיית ההחלפה תגרום לדלת להיטרק חזק הרבה יותר עד למצב שעלול להוות סכנת חיים והתנפצות על מי שיגע בה בחוזקה או יטרוק אותה.

לדלתות זכוכית בעלות מסגרת אלומיניום יהיה מותקן מחזיר דלת עילי זהו מחזיר דלת פשוט יותר המותקן כלפי מעלה קל להתקנה, משאבה עילית עובדת בשיטת לחצים של שמן הידרואלי , לאחר שחיקה הלחץ של השמן יורד והדבר גורם לה להיטרק במהירות או לחילופן לא להסגר כלל, במקרים כאלה מנעולן מיומן יכול לעזור.


              

רקע על דלתות זכוכית

זכוכית זהו חומר שמשמש בתעשיית הדלתות לעיצוב אקסקלוסיבי, המעלה תמיד קונוטציה של יוקרה ופאר ומתמזג היטב עם האלומיניום שמצפה את היקפה, שילוב של זכוכית במקומות שונים בבית ובמשרד עונות להגדרה של יצירת נגיעה עיצובית המשפיעה גם על פנים החלל. 
דלתות מזכוכית הן פריט עיצובי מפואר ומרהיב , ויוצרות אווירה מפוארת ויפה לחלל החדר שבו היא מותקנות ולפעמים תורמות לאשליה של חלל גדול ומרווח יותר והדבר נותן מענה בעיקר לנכסי יוקרה ששטחם קטן יחסית. 

עם כל יתרונותיהן של דלתות הזכוכית קיימות להן גם חסרונות, דלתות זכוכית הן פגיעות יותר מאשר דלתות עץ, דלתות פלדה, או דלתות אלומיניום, ואם וכאשר יהיה צריך להזמין שירותי תיקון דלתות זכוכית תיאלצו להזמין בעל מקצוע כי אין ספק שלא ניתן לבצע לבד כל סוג של תיקון דלת זכוכית.

חיסרון נוסף הוא הצורך בניקיון הדלת לדוגמא מטביעות אצבעות, שזו בעיה אסטטית בולטת שאיננה קיימת בדלתות מחומרים אחרים, בין יתר הבעיות שעלולות להיגרם לדלתות זכוכית, קיימות בעיות בסגירה הרמטית או בפתיחה עד הסוף של הדלת. אבל כמובן שהבעיה המפחידה ביותר כל דייר עם דלת זכוכית שהיא תיסדק או תישבר, ואין ספק שמקרים כאלה תידרשו להזמין שירות תיקון דלתות זכוכית מקצועי ע"י מנעולן מוסמך אשר יש לו ניסיון תעסוקתי רב עם סוג דלתות אלו. 

דלתות זכוכית ממוקמות לרוב בכניסות לחנויות, בניינים ומשרדים. דלתות זכוכית דורשות תחזוקה שוטפת, ראשית בשל משקלה הרב של הזכוכית, שנית בגלל השימוש התדיר בדלת ובעיקר בגלל החיבור הרופף אל החלקים האחרים- צירים, מנעולים ידיות ועוד. 
כדאי לתחזק דלתות אלו על מנת למנוע צורך של תיקון דלתות זכוכית, היות והטיפול דורש מבעל המקצוע להיות מקצוען וזהיר מאוד, כדאי להזמין רק מנעולן מורשה בעל ניסיון רב בתחום זה, אך שימו לב- לא כל מנעולן יודע לעבוד עם דלתות זכוכית!

כיוון דלת זכוכית, צירים ומה שבניהם

משקלה הרב של הדלת ורפיון האביזרים של הדלת- ידיות, צירים ומנעולים גורמים לה לצאת מאיזון, לזוז ממקומה מכיוון הצירים. 
התזוזה מהמקום לרב מתרחשת בעקבות שימוש תכוף או עקב מכה שהדלת קיבלה- יכול להיות גם מטריקת הדלת באופן קבוע. במקרים שהדלת יוצאת מאיזון והיא לא מכוונת, היא עלולה לשפשף את הרצפה, או את המשקוף, ותרגישו קושי בתזוזה שלה.
הצירים והמנעולים שמותקנים על הדלת נתפסים על הזכוכית באמצעות פלטות מתכת מקבילות משני צידי הדלת שמוצמדות בעזרת ברגים, רב דלתות הזכוכית תפוסות בציר עליון ותחתון המצויים בשתי הפינות של הדלת. הציר העליון של 
דלת הזכוכית מחובר לתקרת הגבס או למשקוף, במידה וקיים משקוף. הציר התחתון מחובר למחזיר הדלת הרצפתי המותקן בחור לרצפה. 

בתהליך כיוון דלת זכוכית, בעל המקצוע תחילה יבחין היכן הדלת משתפשפת , אם במשקוף או בקיר יהיה צורך להזיזה לצדדים ואם ברצפה יהיה צורך להרימה מעט מעלה.
 

הרמה של דלת זכוכית: 

ברוב דלתות הזכוכית, בעקבות משקלן הרב של הדלת היא תשקע למטה, עד שנבחין באופן מלא שהיא נגררת על הרצפה ויש צורך להרימה. בשונה מדלתות מחומרים אחרים, הגבהת דלת זכוכית היא פעולה מורכבת הדורשת זהירות רבה, מיומנות ומתבצעת באמצעות כלים מיוחדים תוך דיוק עד להשגת התוצאה הדרושה. הסכנות בכיוון דלת הזכוכית הן רבות ולכן כיוון דלת זכוכית יבוצע אך ורק על ידי איש מקצוע מיומן.  

הגבהת דלת בצורה לא נכונה 
עלולה לגרום למחזיר הדלת נזק רב ולעיתים עלולה להיגמר בניפוץ דלת הזכוכית. בפעולת הגבהת דלת הזכוכית, שיחרור הציר ישנה גם את מיקומה הרוחבי של הדלת ואת מיקומם של המנעולים לכן יש לשים לב.
איש מקצוע מיומן 
ידע לשים לב לכל אלה ולכוון את הדלת במדויק ללא פגיעה בשאר הכיוונים. תיקון צירים לדלתות זכוכית יתבצעו ע"י מנעולן מקצועי מחברת חי מנעולים.
 

החלפת מחזיר רצפתי/ משאבה ריצפתית בדלת זכוכית

חלק גדול מתיקון דלת זכוכית מתייחס לשירות תיקון או החלפת מחזירי הדלת או המשאבה הרצפתית בדלת זכוכית. צירו התחתון של דלת הזכוכית ממוקם בדיוק על מחזיר הדלת ההידראולי הרצפתי, ששקוע בחור ברצפה. 
הבעיה עם מחזיר דלת זה היא- שהוא יוצא לעיתים מכיול , מכיוון, ונוצר צורך להחזירו למצב פעולה תקין.
שכן, כאשר מחזיר רצפתי מתקלקל ואיננו מבצע עוד את פעולתו כהלכה, למרות נסיונות שבים וחוזרים לכוונו ללא הצלחה, לא יהיה מנוס ויהיה צורך 
להחליף את המחזיר הרצפתי ע"י הוצאת הדלת ממקומה, ולכוונה שוב.

תפקיד המחזיר 
הרצפתי הוא טריקה מבוקרת- שמירה על דלת הזכוכית מפני טריקות חזקות ע"י כך שהוא מחזיר את הדלת במהירות איטית במיוחד, מחזיר דלת דורש תחזוקה אחת לתקופה.
טריקת דלת זכוכית היא פעולה שעלולה להביא איתה סכנות רבות כמו סדק בזכוכית, שבירת הזכוכית, סגירה על אצבעות, פגיעה במנגנון הנעילה של הדלת, והוצאה מכיוון נכון. 
מחזיר הדלת הרצפתי, שומר ומגן על מכלול הנעילה וכן על מנגנון הנעילה.

החלפת מנעולים בדלת זכוכית 

דלת זכוכית איננה מכילה בריחים כמו בדלת פלדלת ולכן רמת האבטחה שלה נמוכה יותר, אך עבור חנויות עם מצלמות או סורגים או במבנה מאובטח המנעול בהחלט יספיק.
המנעולים מוצמדים לזכוכית הדלת באמצעות לחץ של פלטות המתכת. גם המנעולים, בדומה לצירים, עקב שימוש רב, או מכה שקיבלה הדלת, זזים ממקומם, אחת לתקופה. במקרה כזה בעל המקצוע יפתח 
את פלטות המתת וימקם את המנעולים במקומם.
כמו בכל דלת, ישנם סוגים שונים של מנעולים שניתן להתקין בדלתות זכוכית. חלקם יהיו זהים בפעולתם למנעולי דלתות מחומרים אחרים, אך צורתם שונה. ישנם גם מנעולים מיוחדים המיועדים לדלתות זכוכית.
כמו כן, הצילינדרים שמתקינים בדלתות הזכוכית, הם אותם צילינדרי לשון, המתקנות בדלתות עץ ומתכת. גם הם מתקלקלים או נפרצים ויש צורך להחליפם.

 

פריצת מנעול דלת זכוכית

מנעול דלת זכוכית לרוב יותקן בתחתית הדלת או במרכז הדלת ליד הידית, ישנם דלתות שבחרו להתקין את המנעול בפינה העליונה של הדלת. בתהליך פריצת מנעול דלת זכוכית עקב מנעול תקול או פרוץ או עקב אובדן מפתח, יהיה לבעל המקצוע צורך להכיר את חלקי המנעול, על מנת להבדיל היכן ניתן להפעיל לחץ על המנעול והיכן חייבים להיזהר משבירת הזכוכית. פריצת מנעול דלת זכוכית היא למקצוענים בלבד.

בחירה של מחזיר דלת רצפתי

התאמת מחזיר דלת רצפתי יהיה בהתאם למשקלה וגודלה של הדלת הנתונה, וכן בהתאם לתדירות השימוש בה.
במידה ותבחרו להתקין מחזיר דלת קטן ממה שבאמת מתאים לדלת, בגלל מחירו "האטרקטיבי", תמצאו את עצמכם משלמים מחיר יקר בהרבה לאורך השנים, בהחלפות חוזרות של מחזיר הדלת. מחירו לא זול כלל.
 

כיוון מחזיר דלת רצפתי

בדומה לצירי הדלת ומנעול הדלת כאשר הדלת יוצאת מאיזון גם מחזיר הדלת הרצפתי עלול לזוז ממקומו מסיבות 
שונות: שימוש בתדירות גבוהה, מכה שדלת הזכוכית קיבלה ועוד.
על מנת לכוון את מחזיר הדלת הרצפתי ישנם אמצעים שונים שבעל המקצוע שתזמינו ידע לבצע על מנת לכוון את משאבת הדלת חזרה.
מכיוון שפעולת מחזירי הדלת חייבת להיות תקינה כדאי לקרוא כמה שיותר מהר מבעל מקצוע להגיע לשם תיקון דלת הזכוכית, ולבחון האם מדובר בכיוון או בבעיה אחרת כגון הצורך בהחלפת משאבה רצפתית.

 

תחזוקה של מחזיר דלת רצפתי

ניתן למנוע החלפת מחזיר רצפתי בתדירות גבוהה
האמנם שימוש בתדירות גבוהה בדלת גורם לשחיקתה של משאבה רצפתית ובעקבות כך נוצר הצורך להחליפה בחדשה, אך בעזרת תחזוקה נכונה ניתן יהיה להאריך את אורך ימי חייה ולחסוך מאות שקלים.
השיטה הטובה ביותר לביצוע תחזוקה של מחזיר רצפתי היא למרוח גריז על מחזיר דלת רצפתי, במיוחד אם הוא יושב חיצוני לדלת ובא במגע עם מים, רטיבות או לחות.
לשם גירוז מחזיר הדלת יש לפתוח את הברגים של מכסה מחזיר הדלת ולמשוח גריז. לאחר מכן יש לסגור היטב את המכסה של מחזיר הדלת באמצעות הברגים. ועל ידי כך תוכלו לשמור על תקינותו של מחזיר דלת הזכוכית ותחסכו לעצמכם כסף.

 

הרמת דלת זכוכית

הרמת דלת זכוכית תבוצע כאשר הדלת נגררת ושורטת את הרצפה, או במקרים שהריצוף שקע, או ריצוף לא ישר, ובמקרים של החלפת ריצוף. בעת שינוי גובה הרצפה יהיה צורך לשנות את גובה הדלת.
למאמר המלא אודות הרמת דלת זכוכית

 

מהו שירות טוב של תיקון דלת זכוכית

שירות טוב הוא קבלת שירות מקצועי וזהיר וזאת מכיוון שדלת זכוכית היא רגישה יותר, אין ספק שרצוי להזמין שירות מבעל מקצוע שרכש ניסיון רב ושהוא מקצועי, על מנת למנוע סימני תיקון על גבי הדלת, ובמקרים כאלה כל היופי שלה עלול להיפגע, שירות טוב הוא כאשר רואים שבעל המקצוע יודע מה הוא עושה ולקראת מה הוא הולך, כאשר רואים שבעל המקצוע מכיר על בוריו את עבודתו ונתקל מאות פעמים בתיקון בדלת זכוכית.
היזהרו להזמין חובבן שעלול לנפץ לכם את הדלת, כי קרו מקרים בתחום זה והדבר לא נעים לשני הצדדים המעורבים.

חשיבות תיקון דלת זכוכית בדחיפות וכמה שיותר מהר היא גדולה, שכן שאי אפשר להשאיר את הדלת ללא תיקון, ולכן חלק משירות טוב הוא זמן הגעתו של איש המקצוע למקום בין אם מדובר בשירות החלפת משאבה רצפתית או כיוון דלת הזכוכית ובין אם מדובר בתיקון דלת זכוכית ברמה גבוהה.

בחירת מנעולן לשם תיקון דלת זכוכית

לבחור את איש המקצוע שיספק לכם שירות של תיקון דלת זכוכית זה לא עניין פשוט, התחום פרוץ, ואין ספק שאתם רוצים לעשות בבחירתכם השוואת מחירים בנוסף להכל, כי האומנם חשוב לתקן את הדלת וכדאי כמה שיותר מהר, אך אין טעם לשלם מחיר גבוה מידי. דלת הזכוכית שלכם צריכה להיות במצב תקין גם על מנת להגן עליכם וגם כדי להיות יפה מרשימה וחיונית עבורכם. גם כאשר מדובר בצורך של החלפת צילינדר או החלפת מחזיר רצפתי חי מנעולים ידעו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
תיקון דלת זכוכית חייבת להתבצע באופן מקצועי וזהיר עם ניסיון עם טיפול בדלת זכוכית כי זו לא דלת רגילה, היא עלולה להתנפץ, להיסדק ועבודה לא נכונה איתה עלולה להביא להשלכות רבות.

תיקון דלתות זכוכית במרכז ובשרון:

תיקון דלת זכוכית בתל אביב
תיקון דלת זכוכית ברמת גן
תיקון דלת זכוכית בגבעתיים
תיקון דלת זכוכית בפתח תקווה
תיקון דלת זכוכית בבני ברק
תיקון דלת זכוכית בגבעת שמואל
תיקון דלת זכוכית ביהוד
תיקון דלת זכוכית בסביון
תיקון דלת זכוכית באור יהודה
תיקון דלת זכוכית בחולון
תיקון דלת זכוכית בבת ים
תיקון דלת זכוכית באזור
תיקון דלת זכוכית בראשון לציון
תיקון דלת זכוכית בבאר יעקב
תיקון דלת זכוכית ברעננה
תיקון דלת זכוכית בהרצליה
תיקון דלת זכוכית ברמת השרון
תיקון דלת זכוכית בהוד השרון
תיקון דלת זכוכית בכפר סבא
תיקון דלת זכוכית בנתניה
תיקון דלת זכוכית בחדרה

תיקון דלתות זכוכית בשפלה ודרום:

תיקון דלת זכוכית בנס ציונה
תיקון דלת זכוכית ברחובות
תיקון דלת זכוכית ביבנה
תיקון דלת זכוכית בגדרה
תיקון דלת זכוכית בלוד
תיקון דלת זכוכית ברמלה
תיקון דלת זכוכית בשוהם
תיקון דלת זכוכית במודיעין
תיקון דלת זכוכית באשדוד
תיקון דלת זכוכית בגן יבנה
תיקון דלת זכוכית באשקלון
תיקון דלת זכוכית בקרית מלאכי
תיקון דלת זכוכית בקרית גת
תיקון דלת זכוכית בבית שמש
תיקון דלת זכוכית בשדרות
תיקון דלת זכוכית בנתיבות
תיקון דלת זכוכית באופקים
תיקון דלת זכוכית בבאר שבע
תיקון דלת זכוכית בירושלים

תגיות חיפוש: תיקון דלתות זכוכית | תיקון דלת זכוכית | החלפת משאבה רצפתית | החלפת מחזיר שמן לדלת זכוכית | החלפת מחזיר דלת לדלת זכוכית | החלפת מנעולים בדלת זכוכית | כיוון דלת זכוכית | החלפת מחזיר רצפתי לדלת זכוכית | פורץ מנעולים לדלת זכוכית | תיקון דלתות 

 

סניף שרון: הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, רעננה, אבן יהודה, תל מונד, קדימה, כפר יונה, מנעולן בנתניה, פרדסיה, קיסריה.
סניף מרכז: מנעולן בתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, בני ברק, אזור, חולון, בת ים, ראשון לציון, קרית אונו, גבעת שמואל, מנעולן ביהוד, אור יהודה, סביון,
סניף שפלה: אשדוד, גן יבנה, בני עייש, גדרה, יבנה, רחובות, קרית עקרון, מזכרת בתיה, נס ציונה, באר יעקב, רמלה, לוד, מנעולן במודיעין, בשוהם, אלעד, בית שמש
סניף דרום: קרית מלאכי, אשקלון, קרית גת, שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע, שער הנגב, שדות נגב, מרחבים, אשכול, בני שמעון, עומר, מיתר, להבים
סניף צפון: עתלית, בנימינהחיפה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית ים, קרית ביאליק, טבעון, יקנעם, נשר, מעלות, כרמיאל, עכו, נהריה

© זכויות יוצרים – כל תוכן האתר מובא על ידי אתר experss-locksmith.co.il (חי מנעולים) , הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו לקריאה בלבד. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם או לשכפל או להעתיק או לפרסם או להעביר תוכן מהאתר, או חלקים ממנו, לאף גורם ולאף אתר. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי האתר חי מנעולים יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם - פנו אלינו דרך דף יצירת קשר