מנעולן בבת ים - חי מנעולים מקצוען והוגן החל מ- 99 ש"ח : 054-355-8887
 
דף הבית >> איזורי שירות >> מנעולן במרכז >> מנעולן בבת ים

מנעולן בבת ים מטעם חברת חי מנעולים מעניק שירותי מיגון ומנעולנות בבת ים, שירות אדיב באיכות חסרת פשרות.


צוות המנעולנים המועסק בחברת חי מנעולים הינו הצוות האיכותי ביותר הקיים בארץ, כולם מנעולנים מורשים בעלי רישיונות ותעודות. על מנת לעבוד בחברתנו צריך תעודת יושר ממשטרת ישראל, צריך וותק וניסיון מעמיק בתחום המנעולנות וכן הסמכת קורס למנעולן מורשה.

אנו מעניקים שירותי חירום 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כולל שבתות מועדים וחגים, מעבר לשירותי החירום האמינים שאנו מעניקים, חברתנו מתעסקת בשלל נושאי אבטחה מיגון ומנעולנות, החל משכפול מפתחות לרכב ועד פריצת צילינדרים מהמתוחכמים ביותר, כמו כן התקנת כספות ופריצתן בעת הצורך,תיקון דלתות בבת ים, ועבודות מקצועיות נוספות.
אנו מתחייבים להעניק שירות קשוב ומקצועי לכל תושבי בת ים והסביבה, השירות כולל מתן פתרונות רבים ממנעולנים מורשים בלבד המעניקים לך כלקוח חשוב אדיבות ואמפתיה.

 

מנעולן בבת ים מספק שירותי פריצה מקצועיים ושירותי חירום 24 שעות:

אנו מציעים שירותי חירום 24 שעות כולל פריצת מנעולים, פריצת דלתות ברחבי בת ים והסביבה.
לרוב זוהי סיטואציה לא נעימה למצוא את עצמך נעול מחוץ לבית שלך במיוחד בשעות לא שגרתיות, חגים ושבתות, זו הסיבה שאנו זמינים 24 שעות ביממה ונוכל לפתוח עבורכם את דלת הבית, תקבלו 5 מפתחות חדשים ותוכלו להמשיך בשגרה.

מנעולן בבת ים

חייגו: 054-355-8887
ותוכלו להזמין שירות מנעולן בבת ים באישור המשטרה

מנעולן בבת ים- תשומת לב לפרטים הקטנים

מנעולן בבת ים מחברת חי מנעולים נוהג על פי החוקים ומקפיד לוודא שהבית / הרכב שצריך לפרוץ אכן שייך ללקוח, קרו מקרים בעבר, לא בחברה שלנו כמובן בהם מנעולנים הוזמנו לפריצת רכב שהברנש טען כי לא מצא את המפתחות, המנעולן פרץ את הרכב מבלי לבקש אסמכתא, ולבסוף התברר כי זוהי הונאה, פריצת הרכב הוזמנה על ידי גנבים שכבר עזבו את המקום .
האדם שהואשם לאחר מכן היה המנעולן מכיוון שלא אימת למי שייך הרכב .
זו הסיבה שאנו בודקים ת.ז או מסמכים נוספים לכן אין לקחת זאת באופן אישי.

 

צוות המנעולנים אצלנו מורשים ומוסמכים בעלי אישור ממשטרת ישראל. ישנו פיקוח של הנהלת החברה שכל עבודה שעוברת בידיים שלנו מתבצעת לשביעות רצונם של הלקוחות. בנוסף, אנו דואגים להעשרת הידע המקצועי של צוות המנעולנים שלנו בעזרת השתלמויות שאנו מבצעים בתור חברה מעסיקה.
מנעולן בבת ים משתמש בכלי פריצה וכלי עבודה מקצועיים וחדשניים ביותר בטכנולוגיה המתקדמת בתחום.
אל תסתפקו בפחות ממנעולנים מורשים בעלי רישיון מהמדינה.

 

זמינות הוא ערך עליון - מנעולן בבת ים 24 שעות

שירותינו פרוסים לפניכם 24 שעות ביממה, בזמינות מקסימלית, מכיוון שעבודה בתחום המנעולים דורשת זמינות מיידית בתדירות גבוהה, ולפעמים הקריאות מתרחשות בשעות בלתי שגרתיות.

אנו מחזיקים בכל האישורים הנחוצים על מנת שנורשה לעסוק במקצוע המיגון והמנעולנות באופן חוקי.
 

מנעולן מוסמך בבת ים

מספק איכות עבודה ברמה גבוהה ומקפיד על ביצוע טוב ואיכותי. מנעולן בבת ים יכול לספק ללקוחותיו אחריות על העבודה שלו ומוצרים נלווים כמו מנעולים צילינדרים ידיות וכדומה לעומת הזמנת עבודה ממנעולן שאיננו מוסמך ואין לו תעודות כלל וגם לא עסק גדול שיוכל לספק אחריות או הנחות כי אין לו גב ולא יוכל לשרוד באופן כזה.
אצל מנעולן מוסמך בבת ים תקבלו עבודה באיכות טובה יותר, בזמן מהיר יותר לרוב ואחריות אשר מספקים שקט נפשי וביטחון. מנעולנים בבת ים מחברתנו הינם מורשים ומוסמכים בעלי ניסיון רב.
 

חשיבות הניסיון

חשוב מאוד שבחירה במנעולן מקצועי תיעשה ע"פי שיקולים נכונים כמו בדיקת הניסיון של המנעולן המבוקש, ככל שצבר ניסיון רב יותר במהלך חייו כך העבודה תבוצע במקצועיות וזריזות רבה יותר. ככל שהמנעולן מנוסה כך הותק וצבירת הניסיון תאפשר לו לבצע עבודה מהירה ויעילה. הניסיון שגורף בעל המקצוע במהלך שנות עבודתו מאפשר לו להעניק ללקוחותיו שירות איכותי יותר. מנעולן בבת ים מקצועי במיוחד ויבצע את העבודה לשביעות רצונכם כפי שהוא נוהג לבצע יותר מעשור.

 

על זול לפעמים משלמים ביוקר


כאשר לקוח נתקל בתקלה בדלת הוא פונה למנעולנים שונים לשם קבלת הצעות מחיר, ישנם מנעולנים רבים, אך בניהם גם קיימים חובבנים אשר פחות מנוסים ומקצועיים, ולכן עבור שירותיהם הם גובים מחיר זול משמעותית ממחיר השוק, דבר המדליק נורה אדומה ובצדק, אל תזמינו אותם רק בגלל שהם זולים יותר כי דבר זה עלול להתגלות כטעות חמורה ובסופו של דבר הכי לא משתלמת. האדם הזול ההוא עלול להתגלות כאדם פלילי או מנעולן חובבן שיגרום נזק, כדאי להיזהר בדברים האלה כי בתחום זה במיוחד,  קרו מקרים שלקוחות שילמו על מחיר זול ביוקר. לא פעם שומעים על אדם זה או אחר שהזמין מנעולן לעבודה מקצועית בביתו, ונעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי והבין שעשה טעות כאשר שום דבר לא התנהל כשורה.
​בתחום המנעולים אם לא נעזרים
 בבעל ניסיון וותק העלויות עלולות לנסוק לשמיים אחר כך.

מנעולן בבת ים בעל ניסיון רב בתחום המיגון והמנעולנות יותר מ- 15 שנות שירות ולכן מקצועי במיוחד ויודע את העבודה על בוריה.

סרטון מנעולן בבת ים:

 

קשת שירותי מנעולים מקיפים תחת קורת גג אחת

  • פריצת מנעולים לדלתות בבית, במשרד, בעסקים, בחנויות, בבנקים ועוד על ידי מנעולן בבת ים
  • מנעולן בבת ים יבצע במקצועיות שירותי החלפת צילינדרים ומנעולים מכל סוג
  • פריצת רכבים ומנעולי רכב, וכל שירותי מנעולן רכב מקצועי
  • פריצת כספות והתקנתן תבוצע במקצועיות ודיסקרטיות מלאה בידי מנעולן בבת ים


מנעולן בת ים - תגיות חיפוש: מנעולים בבת ים I מנעולנים בבת ים I פורץ מנעולים בבת ים I החלפת מנעולים בבת ים I תיקון דלתות בבת ים  I פריצת כספות בת ים I פורץ דלתות בת ים I פתיחת דלתות בת ים I שלט לשער חשמלי בבת ים 

 

 

סניף שרון: הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, רעננה, אבן יהודה, תל מונד, קדימה, כפר יונה, מנעולן בנתניה, פרדסיה, קיסריה.
סניף מרכז: מנעולן בתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, בני ברק, אזור, חולון, בת ים, ראשון לציון, קרית אונו, גבעת שמואל, מנעולן ביהוד, אור יהודה, סביון,
סניף שפלה: אשדוד, גן יבנה, בני עייש, גדרה, יבנה, רחובות, קרית עקרון, מזכרת בתיה, נס ציונה, באר יעקב, רמלה, לוד, מנעולן במודיעין, בשוהם, אלעד, בית שמש
סניף דרום: קרית מלאכי, אשקלון, קרית גת, שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע, שער הנגב, שדות נגב, מרחבים, אשכול, בני שמעון, עומר, מיתר, להבים
סניף צפון: עתלית, בנימינהחיפה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית ים, קרית ביאליק, טבעון, יקנעם, נשר, מעלות, כרמיאל, עכו, נהריה

© זכויות יוצרים – כל תוכן האתר מובא על ידי אתר experss-locksmith.co.il (חי מנעולים) , הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו לקריאה בלבד. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם או לשכפל או להעתיק או לפרסם או להעביר תוכן מהאתר, או חלקים ממנו, לאף גורם ולאף אתר. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי האתר חי מנעולים יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם - פנו אלינו דרך דף יצירת קשר