מנעולן ברחובות - חי מנעולים מקצוען והוגן החל מ- 99 ש"ח.: 054-355-8887
 
דף הבית >> איזורי שירות >> מנעולן בשפלה >> מנעולן ברחובות

מנעולן ברחובות

לחצו לחיוג: 054-355-8887


מנעולן ברחובות


אם אתם זקוקים לשירות של מנעולן ברחובות, תוכלו ליצור איתנו קשר 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. מנעולן ברחובות לרשותכם בכל שעות היום וגם בכל מקרה חירום במהלך הלילה.

אנו מעניקים שירות מכל הלב לתושבי רחובות

לנו בחברת חי מנעולים יש מאות לקוחות מרוצים שצברנו לאורך השנים, לקוחות חוזרים המקבלים מאיתנו שירותי מנעולנות ברמה מעל כולם ובמחירים משתלמים ואטרקטיביים.
אנו חברה אמינה ביותר והבטוחה ביותר בתחום המנעולנות. מנעולן ברחובות הוא מנעולן מוסמך עם ניסיון של 15 שנים ומתחייב לשרות מסור ואמין.

אנו מעסיקים את מיטב המנעולנים המתמחים בתחום כבר עשרות שנים. עובדים בכל ימות השבוע ותמיד זמינים לכל בעיה. חשוב לציין שאנו עובדים באישור משטרת ישראל וכל המנעולנים אצלנו בעלי אישור תעודת יושר משטרתית ותעודת הסמכה של מנעולן מורשה.
יש בידינו צוות מנעולנים חרוץ ומקצועי שפותר כל תקלה ביעילות במחירים אטרקטיביים. אנו מפיצים מורשים של רב בריח ומולטילוק.

 

מנעולן ברחובות - פותר כל בעיה בזרירזות

בין אם המפתח של דלת הבית אבד ובין אם נתקלתם בבעיה טכנית בצילינדר המונעת מכם לפתוח את הדלת, אנו כאן בשבילכם בזמינות מלאה. הצרכים שלכם וכן הביטחון האישי שלכם חשובים לנו יותר מהכל. על מנת שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר, אנו מעסיקים בנוסף לגיבוי מנעולנים נוספים ברמה גבוהה, כך הזמינות שלנו גבוהה, כל מנעולן אצלנו מחויב לטיפול מקצועי ולאיכות שירות ברמת מצויינות.

מנעולן ברחובות – זמינים עבורכם בכל שעה

להיתקע מחוץ לדירה ללא מפתח זה מצב מתסכל, במיוחד אם ממהרים או לאחר שמגיעים הבייתה עייפים לאחר יום ארוך בעבודה, לכן מטרתנו היא להעניק לכם שירות זמין ומהיר במחירים אטרקטיביים במיוחד בכל זמן שתזדקקו לנו. אנו מספקים שירותי מנעולנות ברחובות 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים. הגעה מיידית.
 

זמינותו של מנעולן ברחובות:

הזמינות היא מאפיין שירות חשוב, שכן איננו נופל בערכו מאשר מקצועיותו של מנעולן או ניסיון בתחום המנעולנות. כאשר הדירה או הרכב שלכם ננעלים, אתם זקוקים שהמנעולן יגיע באופן מיידי ויטפל במצב. כאשר מדובר במצבי חירום, מצבים מסכני חיים כמו ילד שננעל ברכב, הגעה מהירה נחוצה אף יותר. לכן, זמינות היא מאפיין קריטי עבור עבודה יעילה ומוצלחת של מנעולים.
הלקוחות של חי מנעולים יעידו על זמינותו גם ב3 לפנות בוקר, ועל הגעה מהירה ומיידית לאורך כל ימות השבוע.


בכל זמן שתזדקקו לנו, מנעולן ברחובות עובד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
מבטיחים להעניק יחס חם ואדיב כלפיכם לקוחותינו הנכבדים, וכן מתחייבים להעניק מחירים הוגנים ושירות יעיל. מתמחים בכל סוגי הפריצות, והחלפת מנעולים וצילינדרים.

מנעולן ברחובות

חייגו: 054-355-8887

ותוכלו להזמין שירות מנעולן ברחובות באישור המשטרה

  • מנעולן ברחובות מספק פריצת רכבים ברחובות ופריצת בתים ברחובות.

  • שכפול מפתחות לרכבים במקום, מפתחות אלקטרוניים ושלטים לרכב.

  • פריצת כל סוגי הדלתות ושל כל החברות

  • החלפת מנעולים רחובות והחלפת צילינדר לכל סוגי הדלתות

  • פריצת מנעולים ברחובות

  • פריצת כספות ברחובות, שינוי קוד וקומבינציה בכספות.

מנעולן ברחובות - ישנה אפשרות להימנע מלהזמין את שירותיו?

אפשר, אבל לא בכל המקרים. במקרים של נעילה מחוץ לבית או המשרד, במקרה שהמפתח אבד, נגנב או אפילו נשבר בתוך המנעול, ייתכן שלא יהיה מנוס מלהזמין מנעולן ברחובות. למעשה יהיה חכם להזמין אותנו ולא לנסות לפתור דברים באופן לא מקצועי כי אחרת תשלמו על הנזק שיצרתם לעצמכם. במקרים של החלפת צילינדר- אם יש ברשותך צילינדר והתנסית בעבר תוכל להחליפו בעצמך, אך האם הבעיה היא בצילינדר? או שמה הבעיה במנגנון? או בחלק אחר? רק המנוסים יוכלו להסתדר בלי עזרת מנעולן ברחובות.

לעיתים, ניתן יהיה לזהות בעיות שונות של המנעול לפני שמצוקות אמיתיות מתעוררות ובמיוחד בזמן ההכי לא מתאים, ויש גם מקרים בהם יהיה ניתן להזמין מנעולן ברחובות או ערים אחרות כאשר מזהים בעייתיות במנעול או כשנכנסים לדירה חדשה- ניתן להזמין את המנעולן יום לפני ביצוע העבודה המדוברת וכך אם העבודה אינה דורשת זמן הגעה מהיר מאוד התשלום יהיה נמוך יותר מהרגיל.

 

מנעולנים ברחובות - מה תפקידם ומתי להזמינם?

יש מספר דברים שכדאי לדעת לפני שקוראים למנעולנים באישון לילה. בנוסף, זה אף פעם לא יזיק לאמץ מספר עצות הנוגעות לעבודה מול מנעולנים ולקבל מספר טיפים איך להסתדר בלעדיהם. יש למנעולן תפקידים רבים בתחום וזה נפרש על פני תחומים שונים, בין אם מדובר בפריצת רכבים, פריצת כספות, תיקון דלתות, החלפת צילינדר ומנעולים, קיצור דלתות ועוד...
 

מתי להזמין את מנעולן ברחובות?

כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה תזדקקחו לתיקון הדלת או החלפת מנעולים ברחובות, או במקרה אחר לאחר שחלילה התרחשה פריצה בביתכם, הפעולה הנכונה והראשונה שמומלץ לבצע היא החלפת צילינדר בדלת על מנת למנוע מקרה חוזר.
האומנם אינכם זקוקים לשרותיו של מנעולן ברחובות או מנעולן אחר פעמים רבות בחיים, אבל ברגע האמת כאשר תאלצו לפנות אליו ולהשתמש בשרותיו זיכרו שהוא אמור לספק ביטחון עבור ביתכם ומשפחתכם, ועל כן, כדאי שיהיה לכם את המידע כיצד לבחור מנעולן מקצועי ואמין שניתן לסמוך עליו.
ישנה אופציה לבחירה מוצלחת ע"י הזמנת חברה גדולה העובדת בפיקוח של משטרת ישראל.

 

מנעולן ברחובות 24 שעות ביממה:

נסו להימנע מהזמנתו של מנעולן ברחובות בכך שתנסו את כל האופציות האחרות:

  • בדקו אם יש מפתחות נוספים
  • בדקו האם לכלוך הצטבר בחורים של המשקוף שאמורים להיכנס אליהם הבריחים?
  • התיזו מעט שמן על המנעול - האם הבעיה נפתרה?
  • ערכו בדיקה האם הדלת ירדה למטה - שקעה או משתפשפת ברצפה
  • האם צירי הדלת חלודים והדבר מקשה על פתיחת וסגירת הדלת?
  • האם בריחי הדלת יוצאים כאשר הדלת פתוחה והמפתח מסתובב?

כמובן שאם אין ברירה, אל תנסו לפרוץ או לתקן בעצמכם את הדלת על מנת לא להחמיר את הנזק בדלת, הזמינו מנעולן ברחובות שיגיע במהירות האפשרית ויפתור את התקלה ללא נזק
 

לבקש לראות תעודות מנעולן מורשה

תעודת מקצוע של המנעולן מורשה ומוסמך היא בדרך כלל כרטיס מגנטי אך לא בהכרח, לכן יש לדרוש לראות אסמכתא שאותו מנעולן הוסמך לתת שירותי מנעולנות וכן יש לבקש תעודת יושר מהמשטרה.
משום שלא כל מנעולן ברחובות או מנעולן אחר צפוי לשאת עימו את התעודה לכל עבודה, כדאי לבקש אותה כבר בשיחת הטלפון. ובכל מקרה, אנו ממליצים לקרוא רק למנעולנים שעובדים במסגרת חברה רצינית.

בחברות גדולות תמיד ישנו פיקוח לגביי המנעולנים המועסקים אצלה, יהיה פיקוח האם יש להם תעודת יושר- שאינם ביצעו פשעים בעברם ופריצות שלא כחוק, ורק אם יש להם אישור מהמשטרה יועסקו שם. שכן, זה ידוע שבחברות גדולות לא מועסקים רמאים ונוכלים.
לכן, תמיד כדאי להזמין מנעולן העובד עם חברה מוכרת וגדולה שהיא משווקת מורשית בתחום המנעולים.

העובדים בחברתנו הינם מנעולנים מורשים כי רק מנעולנים בעלי ותק וניסיון באמת יפתרו בקלות את הבעיה בתחום המנעולנות, ללא נזק ויתנו לכם שירות מושלם שתזכרו לטובה.
שיהיה בהצלחה! צוות המנעולנים של חי מנעולים.
 


מנעולן רחובות - תגיות חיפוש: מנעולים ברחובות I פריצת כספות רחובות I פורץ רכבים ברחובות | פורץ דלתות רחובות I פתיחת דלתות רחובות I מנעולנים ברחובות |  שירותי מנעולנות ברחובות 

 

סניף שרון: הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, רעננה, אבן יהודה, תל מונד, קדימה, כפר יונה, מנעולן בנתניה, פרדסיה, קיסריה.
סניף מרכז: מנעולן בתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, בני ברק, אזור, חולון, בת ים, ראשון לציון, קרית אונו, גבעת שמואל, מנעולן ביהוד, אור יהודה, סביון,
סניף שפלה: אשדוד, גן יבנה, בני עייש, גדרה, יבנה, רחובות, קרית עקרון, מזכרת בתיה, נס ציונה, באר יעקב, רמלה, לוד, מנעולן במודיעין, בשוהם, אלעד, בית שמש
סניף דרום: קרית מלאכי, אשקלון, קרית גת, שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע, שער הנגב, שדות נגב, מרחבים, אשכול, בני שמעון, עומר, מיתר, להבים
סניף צפון: עתלית, בנימינהחיפה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית ים, קרית ביאליק, טבעון, יקנעם, נשר, מעלות, כרמיאל, עכו, נהריה

© זכויות יוצרים – כל תוכן האתר מובא על ידי אתר experss-locksmith.co.il (חי מנעולים) , הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו לקריאה בלבד. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם או לשכפל או להעתיק או לפרסם או להעביר תוכן מהאתר, או חלקים ממנו, לאף גורם ולאף אתר. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי האתר חי מנעולים יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם - פנו אלינו דרך דף יצירת קשר