מנעולן בקרית גת - חי מנעולים מקצוען והוגן החל מ- 99 ש"ח : 054-355-8887
 
דף הבית >> איזורי שירות >> מנעולן בדרום >> מנעולן בקרית גת

מנעולן בקרית גת

מהו הדבר החשוב ביותר כאשר מזמינים מנעולן בקרית גת?

כאשר שאלנו לדעתם של לקוחות מהו הדבר החשוב ביותר כאשר הם מזמינים מנעולן תשובתם הראשונה היתה מהירות הגעתו של המנעולן לביתם, ותשובתם השניה היא מידת מקצועיותו ואמינותו.

מדוע הדבר כל כך חשוב למעשה? כאשר אתם מזמינים מנעולן לביצוע עבודה אתם מעניקים לו גישה חופשית לרכוש היקר לכם מכל: דירה, עסק, רכב, מצלמת אבטחה או מצלמה נסתרת, כספת. מסיבה זו אתם זקוקים למנעולן בקרית גת ישר ואמין, שלא חלילה ינצל לרעה את האמון שאתם נותנים בו.

 

המפתח נשבר בתוך חור המנעול

אין ספק, כשיש מפתח שבור בצילינדר לא ניתן להכניס מפתח אחר או לנעול את הדלת, גם אם תצליחו לנעול לא תוכלו לפתוח חזרה ואז תאלצו גם לפרוץ את הדלת וגם להחליף צילינדר.
האם אי פעם המפתח נשבר לך במנעול? הדרך הבטוחה ביותר לחילוץ מפתח מן הצילינדר היא על ידי הזמנת מנעולן מיומן במקרים אלו.

אנו נגיע עם כלי עבודה מתאימים יחד עם כישורים וניסיון ויצליח או לשלוף את המפתח באופן בטוח מחור המנעול- הצילינדר , ואם לא - מבצעים החלפת צילינדר. אם הדלת נעולה תידרש גם פריצה. 



כאשר אתם מזמינים מנעולן בקרית גת מטעם שירותיה של חברת חי מנעולים אתם יכולים להיות רגועים שאנו מנעולנים מוסמכים, עם תעודות, יש לנו אישור ממשטרת ישראל, ואנו ישרים ואמינים מאוד. אנו שנים בתחום המיגון והמנעולנות בדרום ויש לנו לקוחות רבים ומרוצים. אנו עובדים בקרית גת ונספק לכם שירות מנעולן בקרית גת אדיב מהיר אמין, בקיצור אין מה להתלבט כי אנו החברה המובילה בדרום בתחום המיגון.
 

מנעולן בקרית גת

חייגו: 054-355-8887
ותוכלו להזמין שירות מנעולן בקרית גת באישור המשטרה

 

מספר טיפים לשמירה על ביטחונכם:

  • ציוד המנעולן וחלקי חילוף - לעולם אל תתפשרו על איכותם של המנעולים או הצילינדרים מכיוון שזהו ביטחונכם, זהו הדבר שמפריד בינכם לבין הרחוב! דרשו רק את החלק הטוב ביותר ותוודאו לפני התקנתו שלחלק

  • יש תו תקן. במידה ואתם מחליפים מנעול עדיף להזמין מנעול מחברה מוכרת וידועה. בכל מקרה הכסף לא משקר- אם המחיר של המנעול גבוה יותר רוב הסיכויים שהוא טוב יותר.

  • מקצועיות- חשוב לזכור שישנם נוכלים שמסתובבים בניסיון להתפרנס ולא כולם מחפשים את הדרך הישרה. לא כל מי שמגדיר את עצמו "מנעולן" הוא אכן איש מקצוע, חשוב לדרוש תעודת יושר מטעם משטרת ישראל או תעודת "מנעולן מורשה". את התעודה של חי מנעולים ניתן למצוא מצורפת למחשב וכן נוכל להציגה לפני תחילת העבודה.

  • זיהוי ואמינות- במקרים של החלפת מנעול או פריצת דלת קיים נוהל למניעת מקרי הונאה - תצטרך להזדהות מול המנעולן ע"י הצגת אסמכתא כבעל הדירה בקרית גת או כל תעודה אחרת שמאשרים שמאושר לך להחליף מנעול או צילינדר באותו הנכס. במידה והמנעולן לא יבצע את הזיהוי זה מדליק נורה אדומה ויכול להיות שאינו "מנעולן מורשה" , אלה הם הכללים של מנעולנים מורשים וזאת על מנת למנוע מגנבים לפרוץ בתים באופן פלילי.

  • איזור השירות - במידה ואתה מעוניין לחסוך בזמן וכסף אנו ממליצים שתזמין מנעולן מאיזור מגוריך או חברה העובדת בפריסה ארצית. לדוגמא- אדם שמתגורר באיזור קריית גת מומלץ שיזמין שירות ממנעולן בקרית גת והאיזור ולא מאיזור אחר מכיוון שזמן ההמתנה יהיה גדול הרבה יותר וכן יהיה תשלום עבור המרחק שהמנעולן נאלץ לנסוע על מנת להגיע עד קרית גת.

נגנבו לכם המפתחות? אבדו המפתחות וצריכים להחליף צילינדר?

 שירותי החלפת מנעולים בקרית גת מסוגים שונים:

  • החלפת מנעולי דלתות פלדלת מכל הסוגים והחברות 

  • החלפת מנעולים בקרית גת לדלתות עץ 

  • החלפת מנעולים בקרית גת לדלת אלומיניום / זכוכית

  • החלפת מנעולים חשמליים

  • החלפת מנעולים לתיבות דואר בקרית גת

  • החלפת והתקנת מנעול עליון בקרית גת

  • פריצת מנעולים בקרית גת, פריצת דלתות בקרית גת, פריצת כספות בקרית גת.


בכל מקרה שבו הזמנתם מנעולן לפריצת מנעול בקרית גת תאלצו לבצע החלפת מנעולים כי במהלך הפריצה של המנעול צריך לקדוח את הצילינדר ולגרום לשבירתו. 

מנעול חדש לדלת יותאם בעקבות בחירתך, ולפני התקנתו נראה לך הצילינדר החדש בכדי להוכיח שהוא אכן חדש  ואריזתו אטומה, ושלא נעשה בו שימוש מעולם.

לאחר סיום התקנת המנול החדש במיוחד כאשר מדובר בהחלפת מנעולים בקרית גת, אנו ניתן אחריות לשנה ונוודא שהחלפת המנעולים בקרית גת בוצעה במלואה והיא אסטטית לעין, ונתחייב על כך. ישנה אחריות על העבודה ועל החלק שהותקן.

בעת החלפת מנעולים בקרית גת יש לשים לב למספר דגשים חשובים:

  •   שקיימים 5 מפתחות חדשים באריזת הצילינדר בקרטון סגור או שקית אטומה.

  •   זמן השירות של החלפת צילינדר אורך בין 20-25 

  •   חשוב וכדאי לבחור צילינדר בעל רמת מיגון גבוהה מחברה ידועה ומוכרת

  •   מנעולן בקרית גת ממליץ שהצילינדר שתבחרו יהיה בעל פין נגד קידוח

  •   מומלץ לבחור צילנדר עם כרטיס בקרת שיכפול- תפקידו של הכרטיס הוא מניעת שכפול של מפתח ללא הכרטיס עצמו, ובכך תדעו ותהיו בטוחים שאם מסרתם מפתח לאחד השכנים, לילד, לעוזרת בית, או למישהו אחר נדע שאינם יוכלו לשכפל לעצמם עותק נוסף, וכך לא יסתובב לו עותק של המפתח שלנו בין אנשים.

כאשר המנעולן עובד אצלכם תבחנו את אמינותו:

  • תוודאו שהמפתחות שהמנעולן מסר לכם מגיעים באריזה סגורה הרמטית וחדשה של 3-5 עותקים.

  • רמת המיגון של הצילינדר שהותקן - תבדקו שהיא גבוהה לפחות ברמה של הקודם שלכם. בנוסף חשוב שהצילנדר יהיה מוגן מפני קידוח.

  • תדרשו אחריות בכתב על העבודה על גביי החשבונית.



מנעולים בקרית גת I פורץ מנעולים בקרית גת I מנעולן בקרית גת I החלפת מנעולים בקרית גת I החלפת צילינדר קרית גת I מנעולן רכב בקרית גת I מנעולן לרכב בקרית גת I מפתח לרכב קרית גת I תיקון דלתות קרית גת I מתקן דלתות בקרית גת I פריצת כספות קרית גת I פריצת רכבים קרית גת I פורץ דלתות קרית גת I פתיחת דלתות קרית גת I שלט לשער חשמלי בקרית גת

 

סניף שרון: הרצליה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, רעננה, אבן יהודה, תל מונד, קדימה, כפר יונה, מנעולן בנתניה, פרדסיה, קיסריה.
סניף מרכז: מנעולן בתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, בני ברק, אזור, חולון, בת ים, ראשון לציון, קרית אונו, גבעת שמואל, מנעולן ביהוד, אור יהודה, סביון,
סניף שפלה: אשדוד, גן יבנה, בני עייש, גדרה, יבנה, רחובות, קרית עקרון, מזכרת בתיה, נס ציונה, באר יעקב, רמלה, לוד, מנעולן במודיעין, בשוהם, אלעד, בית שמש
סניף דרום: קרית מלאכי, אשקלון, קרית גת, שדרות, נתיבות, אופקים, באר שבע, שער הנגב, שדות נגב, מרחבים, אשכול, בני שמעון, עומר, מיתר, להבים
סניף צפון: עתלית, בנימינהחיפה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית ים, קרית ביאליק, טבעון, יקנעם, נשר, מעלות, כרמיאל, עכו, נהריה

© זכויות יוצרים – כל תוכן האתר מובא על ידי אתר experss-locksmith.co.il (חי מנעולים) , הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו לקריאה בלבד. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם או לשכפל או להעתיק או לפרסם או להעביר תוכן מהאתר, או חלקים ממנו, לאף גורם ולאף אתר. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי האתר חי מנעולים יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם - פנו אלינו דרך דף יצירת קשר